Prijava

Vsebina, do katere želite dostopati, je na voljo samo prijavljenim uporabnikom. Prijavite se z obstoječim uporabniškim imenom in geslom ali izpolnite obrazec za registracijo.

Pozabljeno geslo

Nazaj na prijavo

Registracija

Potrdi

Nazaj na prijavo

Ostali načini prijave

Prijava s SI-PASS

Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu pišite na našo tehnično podporo.

ČLOVEŠKE NAPAKE V ZDRAVSTVU IN NJIHOVO PREPREČEVANJE

0,00

Kotizacija

Kotizacije ni.

DOMUS MEDICA, DUNAJSKA CESTA 162, 1000 LJUBLJANA

Kreditne točke: 5,50

Število udeležencev je omejeno na: 260

Datum
30.03.2016
ura
16.15 - 20.15

Kontakt:

 ZDRAVNIŠKA ZBORNICA SLOVENIJE

 MOJCA VREČAR

 DUNAJSKA CESTA 162

 01 30 72 191

 mojca.vrecar@zzs-mcs.si

Vsebina

Prva stvar, ki jo lahko zdravniki uredimo sistemsko je izobraževanje in usposabljanje o na dokazih podprti praksi varnosti pacientov s poudarkom na preprečevanju napak.

ZAKAJ: Odgovor je enostaven: zaradi zmanjšanja trpljenja pacientov in njihovih svojcev, zaradi vzpostavitve pravične kulture brez neupravičenega obtoževanja posameznega zdravstvenega strokovnjaka in tudi za zmanjševanje stroškov popravljanja napak in povečanja zaupanja pacientov.

NAMEN USPOSABLJANJA ZA VARNOST PACIENTOV : Usposabljanje bo potekalo v več sklopih. V prvem  sklopu boste  povečali znanje, veščine in vaše zmožnosti  razumevanja nastanka napak, razjasnilo pojme kot so skorajšnja napaka, škodljivi dogodek, komplikacija ter vas usposobilo za uporabo metod, tehnik in orodij za preprečevanje napak. Spoznali boste kakšno škodo za varnost pacientov povzroča dosedanji sistem obtoževanja  posameznika in kriminalistično preganjanje človeških napak, ki ustvarja kulturo strahu in se seznanili z novim sistemskim pristopom pri obravnavanju napak in njihovem preprečevanju. Spoznali bodo spremembe v miselnosti od sedanjega prepričanja, da je za človeško napako »kriv« posameznik, do spoznanja, da je večina napak v sistemih in procesih, kjer delamo.

CILJI USPOSABLJANJA  V UVODNEM DELU IZOBRAŽEVANJA

Cilj usposabljanja je pridobitev kompetenc zavarnost pacientov:

  • ®Seznanitev o varnosti pacientov in poimenovanju napak
  • ®Vedeti kaj pomeni biti uspešen član tima
  • ®Uporabljati standardizirane metode komuniciranja za preprečevanje napak
  • ®Razumeti napake in učenje iz napak

Program

Predavatelji

Vsebina

Način izvajanja

Čas

Bojana Beović

Pomembnost varnosti pacientov

 

16.15- 16.30

Igor Švab

Primer napak v družinski medicini

 

16.30 -17.00

Center za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave

www.prosunt.si

 

Andrej Robida

  1. Ali lahko kdo od mojih svojcev ali jaz doživi škodljivi dogodek zaradi napake pri zdravstveni obravnavi?

Kaj je varnost pacientov?

  • ®Definicije
  • ®Epidemiologija
  • ®Sprevržen osebni pristop k preprečevanju napak

Sistemski, na znanosti osnovan pristop

Video

Razprava

Interaktivna predavanja

17.00 - 18.30

 

Odmor

 

18.30-18.45

Center za izboljševanje kakovosti in varnosti zdravstvene obravnave

www.prosunt.si

 

Andrej Robida

1.2 Ali sem uspešen član tima?

  • ®Različni timi v zdravstvu
  • ®Faze oblikovanja tima
  • ®Kdaj je tim uspešen in kakšne so ovire?
  • ®Kaj je uspešno vodenje tima

Interaktivna predavanja

18.45 -20.15

1.3 Standardizirana komunikacija za preprečevanje napak

  • ®Standardi uspešne komunikacije
  • ®Šest standardiziranih strategij za uspešno komunikacijo v zdravstvenih timih

Interaktivna predavanja

1.4 Razumevanje napak in učenje iz napak

  • ®Tri osnovne prvine človeškega delovanja
  • ®Trditev, da so napake pri zdravstveni obravnavi nekaj posebnega je napačna
  • ®Kdaj se poveča tveganje za napako?
  • ®Sporočanje napak in analiza napak
  • ®Osebna strategija za zmanjševanje napak

Interaktivna predavanja