Ostali načini prijave
Za pomoč pri prijavi, registraciji ali pozabljenem geslu pišite na našo tehnično podporo.
45,00 €
0,00 €
Kotizacija vključuje udeležbo na delavnici. Kotizacijo nakažite na TRR ZZS pri Unicredit banka Slovenije d. d., št.: SI56 2900 0005 0400 669, sklic: SI12 9100005847004.
Če se dogodka ne morete udeležiti, se prosimo nujno odjavite v vašem osebnem profilu na spletni strani ZZS vsaj 3 dni pred dogodkom. To velja za nečlane in člane ZZS. V nasprotnem primeru vam bomo zaračunali 30 % kotizacije (velja tudi za člane ZZS).
ZOOM
ZOOM
Kreditne točke: 2,00
Tip vsebine: ETIKA, KOMUNIKACIJA, VARNOST
Področja: Vsa področja
Število udeležencev je omejeno na: 23
Profesionalna vloga zdravnika(ce) terja učinkovito spoprijemanje v delovnih situacijah, pogosto obremenjenih z medosebnimi in organizacijskimi stresorji. Opredelitvi profesionalne vloge in konteksta stresnih situacij bo sledila predstavitev spoprijemanja, s poudarkom na problemskih strategijah in krepitvi osebne moči. Dojemanje lastne učinkovitosti in osebne moči je zelo subjektivna kognicija (poznavanje oziroma znanje), ki ne sovpada nujno z dejanskimi veščinami posameznika. Zaradi nizke samopodobe ali slabih izkušenj z neuspehi, lahko ljudje negativno ocenjujejo svoje zmožnosti in potenciale. Na ravni čustev se nizka stopnja samo-učinkovitosti povezuje z anksioznostjo, brezupom in pesimizmom pri izvajanju naloge. Na ravni mišljenja občutek slabe samo-učinkovitosti zavira kognitivne procese, zmanjšuje verjetnost doseganja uspeha v različnih okoliščinah in zavira kakovostno odločanje.
Namen delavnice je, da se udeleženci zavejo strategij oblikovanja in doseganja ciljev ter spoprijemanja s stresom, njihove funkcionalnosti/konstruktivnosti, spoznajo nove možnosti ter ubesedijo lastne izkušnje. Spoznali bodo koncept lastne moči in učinkovitosti, vlogo čustev pri spoprijemanju s stresom ter varovalno delovanje empatične naravnanosti v profesionalni vlogi zdravnika(ce).
Način dela:
Uporabljeni bodo koncepti interaktivnega učenja (vaje, refleksije). Udeleženci bodo v procesu interaktivnega učenja osvežili komunikacijske veščine, kot so postavljanje vprašanj, poslušanje, razlaganje, razvijanje novih idej ali rešitev skozi razpravo. Priložnost artikulacije empatične naravnanosti bo krepila spoštljivo sprejemanje pozicije drugih in njihovega mnenja, kar krepi kooperativne veščine v medosebnih odnosih. Učni proces bo deljena izkušnjo, v kateri sta združena kognitivno in socialno učenje. Kooperativno učenje bo omogočilo udeležencem, da v učni proces dejavno prispevajo svoje znanje, refleksije in pričakovanja, kar povečuje motivacijo za učenje.
Cilji:
Ob zaključku pričakujemo spremembo občutljivosti za pričakovanja in delovanje drugih, jasno artikulacijo empatične naravnanosti, izboljšanje čustveno-inteligentnega sporazumevanja ter oblikovanje koncepta osebne moči, kar vse varovalno deluje pred izgorevanjem.
Pričakujemo tudi večjo jasnost identitete v različnih socialnih vlogah ter osvežitev principov in zakonitosti dejavnega spoprijemanja s stresom, učinkovitega sporazumevanja oziroma veščin v medosebnih odnosih ter odgovornosti za lastno zadovoljstvo v profesionalni vlogi.